Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-05-01
11:37:00

Nu börjar vi om lite här! :)
Hej! Jag heter Renee men kallas för Beezus. Jag är 00a alltså är jag 13 år! Jag älskar hästar och rida är typ det roligaste som finns. 3 dagar i veckan går jag på dans också, jag dansar ballett, hip hop och leder en dansgrupp. Jag har en medryttarhäst som heter Bonnie och är född 99. På fritiden är jag med min kille Anton och med kompisar.
 
Jag har bloggat förrut men känner att jag vill ta upp det igen. Jag har många förebilder och idoler, ni kanske känner till några! Nellie berntsson , Justin Bieber, Yohio och Vera Carlbom som för tillfället håller på att flytta sin blogg. Den 22/4 var jag på Justins första Sverige konsert och det var jätte kul!
 
På sommaren brukar jag gå på karlshem som är ett ridläger ute på ekerö. Där har jag ridit en häst som heter Kaliber men kallas för Kalle. Jag rider på stallet stall compass som ligger här i Saltsjöbaden. Där rider jag på måndagar och min favorit häst där heter Marco.
 
Som ni kanske har förstått så bor jag i Stockholm. Eller jag bor lite utanför vid ett ställe som heter Solsidan, Nån som har sett programet?!  Men jag kommer att blogga om mitt liv som tonåring, alla galna ideer, upp och nergångar och lite hästprat och så. Jag hoppas att ni fortsätter klicka in här! Skulle betyda jätte mycket :) Här kommer lite bilder, kram <3
 
Marco, min favoritponny.
Bild från konserten i globen.
Jag på ridskolehästen Pax.
 
Jag och Kaliber.
 
Jag :)
 
Hare bra // Beezus

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: