Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-09-29
11:20:00

*rubrik*
KÄRLEK….det alla vill läsa om, right?

Jag har krossat hjärtan & fått mitt hjärta krossat. Who needs a heart when a heart can be broken?

Kärlek är så innerligt för mig – så otroligt starkt. Över alla gränser, mot alla odds. Kanske för jag kännt känslan så intensivt, att jag aldrig vill leva utan den. Ensam e stark – oh ja – men 2 är dubbelt så starka. Vad bygger man kärlek på då? Kollar ofta på min mamma & pappa….dom bygger det på att dom kan lita på varann till 110 % så skall det vara, over & out. Känna mig trygg med han, samma sekund som han kan få mig att skratt…likaväl som jag ska kunna bli heeelt insain arg på samm person…haha det är kärlek.

Min bästa vän, hand i hand…..första sm:et på morgonen & sista på kvällen. Ni vet brudar…NI vet vad jag menar. HAN med stort H. Din, din & DIN….MIN MIN MIN. OSS OSS OSS……men vart går gränsen för kärlek?

Ålder, intressen….vart man bor?

Det enda som avgör det…är känslorna inside from out right? Låter kind of deep, i know. Men är på ett sånt humör nu xd

Jag vet verkligen inte VAD det är som gör att jag faller för en kille. Serisöt INTE….han skall ha DET som ingen annan har. Inte gilla all tjejers bilder på insta med bikini på kroppen eller alla ”brud bilder” som finns. Inte skriver ”fin” till alla tjejer på FB eller liknande. Det är så 2010 hela det grabb beteendet.

Jag  litar på mitt hjärta….det har räddat mig innan. Dratt ner mig i skiten & upp igen. Men endå litar jag på mig själv…..

Men lilla du…du vet väl inte vad kärlek är. HATAR folk som lilla DU mig@ jag OM nån vet vad kärlek är…mer än kanske nån annan i min närhet. Jag kämpat för kärlek, gråtit av kärlek, skrattat av kärlek & sprungit av kärlek…..i know what im doing this time.

Do you?? 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: