Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-10-31
19:45:00

Någon frågade.
Nån söt person frågade vad som får mig att falla för en kille. Jag vet egentligen inte, men jag ÄLSKAR när killar skriver långa och gulliga sms. Typ förklarar varför dem gillar mig för mig. Om en kille ska få mig på fall så ska han vara sig själv, verkligen vilja lära känna mig, MIG. En kille som gillar mig för den jag är och inte min kropp eller yada yada. En gullig kille som alltid finns där och jag kan prata med i telefon hela tiden, en som inte är rädd att ha ett förhållande på fb. Inte rädd för att visa upp mig, hålla handen och sånt är aldrig fel ;) Nu vet du lite, Såååå om du är kille gör då det där och du får MIG på fall ;) 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: