Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-09-28
18:49:12

Fest,sjuk osv
Hej hej. Var på fest igår, var helt ärligt inte så jätteroligt! Hände lite saker som är privat men inge roligt... Var i kunskapsskolan på dan! Det var bra där, men kommer fortsätta i samskolan efter allt velande fram och tillbaka. Just nu ligger jag hemma sjuk och har inget att göra, lyssnar på musik och tänker på nästa vecka. Hoppas allt blir bra med livet o grejer! Känns lite sådär just nu faktiskt. Utvecklingssamtal på tisdag och sen ledig hela dan. Eller... Jag ska till stallet och sen träna men men ingen skola iallafall :) så himla skönt, verkligen!  ska försöka se om jag kan hinna med att träffa Saga och Casper nästa vecka för jag har fullt upp med skola, träning och dessutom så ska jag ut på ett litet modelljobb! Ska äta snart, får se vad jag äter... Kyckling, ris och grönsaker aa blir nog en bra Kväll. Javi är här och vi ska gosa ner oss i soffan och kolla film! Som jag har saknat den här killen, min bror 4-life!! <3 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: