Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-09-22
18:00:00

Seriös nu.
HEJ! Det var ett tag sen jag var inne på min blogg, så tänkte börja blogga igen nu när jag har ftt en dator. Jag har börjat i en ny skola nu i högstadiet trodde den skulle vara jättedålig men det var den inte. Jag har fått en bra klass och även om jag får blickar och kommentarer så kan jag stå emot det! 
 
Jag rider fortfarande på stallcompass men min nya favorit ponny heter Pax :) Gillade inte honom förrut men han är ur mysig att rida. Jag var på karlshem i somras och jag var på läger 5. Det var faktiskt en tjej där som läste min blogg förut, lite kul när hon kom fram och frågade om mitt smeknamn var saltis och jag som bloggade på den här adressen. Men jag fick Thira min vecka och hon var bara 5 år så inte helt utbildad än men hon var jätterolig att rida och det var en utav dem bästa sakerna på lovet. 
 
Tyvärr höll inte saker med Joel, han hade en tjej innan mig som han då gjorde slut med och sen blev jag tillsammans men honom och han "älskade mig mer än något annat" men sen kom sanningen att Joel och Emma var förlovade och han lämnade mig för att bli tsm med henne igen. Men men! Jag grät i några dagar, tog mig i kragen och gick vidare. 
 
Just nu sitter jag och gör en svenska grej som ska vara klar imorn och lyssnar på musik. Jo juste en viktig sak jag vill berätta för er är att nu på bloggen kommer ni få läsa om hur jag tränar, vad jag äter, ridningen och framförallt kommer ni få mer bilder än innan!! Hoppas ni har det jättebra så skriver jag senare, ska försöka få upp statistiken lite. VAD VILL DU LÄSA OM?? TIPSA OM MIN BLOGG. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: