Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-11-01
18:53:00

Dagens fråga :)
Tänkte börja med sån där dagens fråga som alla kör med. Hmm okej gick igenom lite frågor som jag fått och hittade en. 
 
Är du singel? 
 
SVAR: Hm, ja jag tror det eller vet inte riktigt. Hahah jag vet skit knas men alla vet ju hur mitt liv är, ups and downs. Springer lite för snabbt,snubblar och slår i knäna. Okej jag gillar en kille, SJUKT! Är verkligen super kär i han. Såklart finns alltid problem och här ligger problemet i att han är väääldigt mkt äldre och bor far away :/ Synd,men så är det. Hade nog vart annorlunda om han bodde här eller jag hos han. Hoppas verkligen att vi träffas nån dag. Han ska få läsa det här så han kanske inser hur mkt jag gillar han, självklart kan jag inte tvinga han att gilla mig tillbaks. Men why not give it a try lix ;) 
 
DU KILLEN, JAG GILLAR DIG SÅHÄÄR MYCKET! okej? ;) <333
 
Nu när det är klart.... Jag är rödhårig numera ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: