Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-05-05
00:17:00

jag är sårad
seriöst. Jag mår riktigt skit. Ljuger om jag säger något annat. Val och ansvar saknad och sorg ALLT de är på min sida! Kan inte be någon hjälpa mej lösa sånna saker som mina känslor. Jag mår så jäkla dåligt just nu. Saknar och en massa andra saker. Jag har förlorat personen i mitt liv som jag har älskat över allt annat. Han som vart där för mig och jag har kunnat lita på i alla lägen och så.. De är trist på riktigt. Jag tänker så mycket på allt de där. På han och på de vi byggde upp.. Sjukt. När man väl kysser den killen så tänker man, de kommer vara vi föralltid! De kommer att vara han och jag och vi är ett mönster. Vi är de paret som ser sötast ut, vi är de alla vill vara som. Jag sa saer till han jag inte delat med NÅGON annan. Han jag kunde lita på i allalägen.. Jobbigt med alla personer sm ska föröka få ihop oss igen. Jag har gett upp hoppet. Han ville gå vidare. Jag ville forsätta.. Ända gången då vi tyckt olika. Men de fanns inget "vi" längre. När det tar slut med den personen man älskar ser man verkligen hur mycket den personen betytt för en.. Hur mycket den andra personen du älskat vart ALLT för dej. Åh, minns fortfarande alla stunder vi hade ihop och allt vi hade tillsammans. Det var han och jag mot världen. Jag saknar han så förbannat mycket. Han måste tycka jag är helt dum i huvudet och en jobbig jäkla stalker som skriver såhär på min blogg hela tiden då jag vet att han läser.. doxk skriver jag inte detta inlägg för att han ska se det och verkligen inse.. Utan jag skriver detta inlägg för att jag behöver erat stöd. Att så som jag fösöker få er att stå på er och peppa er, behöver jag er nu! Igentligen helt sjukt hur man kan änna så jag gjorde för Anton. Han var verkligen mitt allt. Han var de.. Känns mer som att nu när jag kollar tebax på alla våra minnen och inser vad han och jag hade ihop var de starkaste 2 personer kunde ha tillsammans i min ålder. Fine, jag är bara 13 år gammal och har ett helt liv fullt med killar framför mej, men det är svårt för er att förstå hur jag kände för han. Det var seriöst kärlek. De var de verkligen. Tårarna rinner och jag är så ledsen. Jag lovar er, allt kommer bli bra. Come on, de är ju bara en kille. eller hur? Jag kommer hitta nya. jag kommer känna såhär igen! Men vet ni vad? De svåraste av allt kommer vara att se han känna som han gjorde för mej, för en annan tjej..

Kommentar:
#1: Nora

Men gumman då!!!! Kika mig nu och berätta allt / Nora

2013-05-05 @ 22:33:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: