Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-05-01
19:07:05

Hemma igen!
Hejsan hoppsan! Nu är jag hemma från bion igen. Vi har varit hos Anton ett tag nu och chillat och sen tog jag bussen hem! Iallafall så ska jag ut och springa nu och sen blir det plugg hela kvällen. Fyfan men aja det är bara nu till nationella la. Träffade några jag kännde vid bion, lite kul faktiskt. En utav dom har sagt att Anton inte finns och yada yada. Roligt att stå och göra henne avundsjuk. Vi skulle se samma film också!!! ;) Men jag ska snart äta middag, det blir typ kyckling och potatis. Lilla jag är ju vegeterian! :) Men kommer 20 saker ni inte vet om mig om en stund, så håll koll! Träningsbyxor på, lurar in, världen ut. BRB! Kram <333
 

Kommentar:
#1: amanda <3

sööt! jag finns om det är nått! <33

2013-05-22 @ 11:33:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: