Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-05-06
18:52:00

Första prao dagen.
Orkar inte ens prata om den! Fejk log hela dan, gick in på toan, gick ut efter att ha hulkat färdigt. Han Finns i mitt huvud hela tiden! Det gör ONT! Känns som han har tagit mitt fucking hjärta ut från kroppen och trampat på det utan att jag såg det. För jag tittade aldrig ner, jag var för upptagen med oss. VI. HAN. JAG. Det känns seriöst som att jag tar 1 steg framåt men 2 tillbaka. HELA TIDEN. Hade hopplektion för zara. Hästen hoppade inte ett enda hinder. Va seriöst skitarg. Sen tycker inte jag att det är okej när en lärare säger "jag kan inte hjälpa dig mer" Hon har ingen jävla aning om vad jag går igenom. Det sänker mitt självförtroende såå mycket. Jag saknar Anton så hela kroppen skakar. Hela jag darrar av tårar, besvikelse... Allt. Han var visst inte HAN. Jag trodde faktiskt det. Från första gången våra blickar möttes. Kärlek vid första ögonkastet var det va?
 
Jag är faktiskt sjukt rädd. Jag litade på honom! Jag var enormt ledsen ett tag, de var inte ens att han hade gjort slut. Tänk då hur jag känner mig just nu. Livet är inte värt att leva längre. Han var mitt allt, som en del av mig. Min andra halva. Låg seriöst och grät långt in på natten igår. TV, Dator, Mobil. Bort. Jag behövde sova men visste att jag inte skulle kunna gör det. Varje gång jag blundar ser jag honom framför mig. Sova, Anton. Vakna, Anton. Försöka leva, Anton. Det går över, ja vet! Men det känns faktiskt. Jag är inte den som blir ledsen för småsaker. Men på ridbanan idag höll det på att spricka. Gick ut utan att ha hoppat ett ända hinder med tårar i ögonen. Asså hjälp de här är huller om buller men bara skriver av mig lite.
 
Ledsen är jag. Sårad, olyckligt kär! AA jag är fortfarande kär i Anton. Men han tappade känslorna för mig. Det var dax att lämna plats till hon som jag har märkt betyder mycket mer än mig. Jag är inte glad, ljuger om jag säger något annat. Jag måste lära mig!!! Aldrig mera killar. Aldrig mera bli sårad alltså! Låter väl bra?
 
Vad är kvar?
 
Bli vän med min bestie som Anton bråkade med. Och jag blev arg på.
Glömma Anton.
Växa upp.
Banta.
Sluta vara me folk som får mig att må piss.
 
HJÄLP? :/


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: