Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-01-04
20:47:00

tårar.
Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej. DET HÄR HÄNDER INTE. DET ÄR INTE SANT. LALALA JAG HÖR INGET. NEJ NEJ NI SKOJAR. Fyfan!! Hur kunde hon göra så!!!!!! Jävla skit!! Hon va ändå min bästis, jag lovade ju att jag skulle finnas där. Det va inte meningen att det skulle gå så långt! Man ska fan inte dö när man är 14 år. Ja ni hörde rätt, DÖ för det är just vad som har hänt. MIN KOMPIS HAR DÖTT, tagit självmord. FUCK. Tårarna forsar. NÄ aldrig den tanken igen, nevvah! Ska leva för henne, le för att hon inte gjorde det! Och gråta för att hon inte lägre finns här, hos mig.

Kommentar:
#1: Anonym

va det inte du som ville få cancer och dö??

Svar: assa det är bara en onödig kommentar :) Hare bra! Kram <3
SALTIS

2013-02-26 @ 00:14:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: