Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-01-19
15:08:00

red micky
hej hej igår red jag. Och vi hade dressyr och bara några travbommar. Vi tränade på att få hästarna lydiga och lyssna på oss. Vid varje hörn skulle vi göra volter och sitta ner för att sen öka traven på en långsida och galoppera på den andra. Iaf hade jag micky och det gick suuuper braaa. HIHI de roligaste va när vi red i jockey stigbyglar i trav och galopp haha. Men jag har bytt ridgrupp till en lite bättre så detta va sista gången i fredags gruppen :/ Mina babes och jag kommer rida på helt olika dagar, jaja... det ordnar sig. Men det som är bra med att rida på Måndagar är att jag kommer få madde som lärare igen. Är verkligen fäst vid henne. Vi klickade lixom. Ahh så de va vad jag gjorde igår och idag är jag bara liiite sjuk hehe! Men glöm inte.... PONNYAKUTEN IMORN. min kompis är med så sätt er och kolla! Kram // Renee/Beezus

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: