Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-01-04
13:05:00

hej på er starshines!! <3
Vaknade av att jag hade en dålig känsla i kroppen av att jag inte hade bloggat, även om flera har sagt att jag ska göra det. Loggar in på detta konto första gången på flera veckor. Dålig statistik med typ 5 kommentarer. Har inte bloggat så jag fattar. Ja, mitt lov har varit fullt med hästar, lovley days, vänner från nya klassen och no feelings inblandat. Riktigt go kille som jag är sjuukt osäker på, har nyårslöfte anyway so. Hm tycker lite si å så om den här nya klassen 6C. Att vara populär är ju ganska najs, stod i korridoren när jag va där och hälsa på. Niorna stod och vissla efter mig. En kille i åttan frågade lite blygt om jag ville gå på bio. Och tre, TRE killar fråga på mig. Shit jag hälsade på!! ALLA ville vara min kompis, känns rätt konstigt eftersom det inte är så här. Men det bästa va när en liten söt chey från parallel klassen kom fram och frågade om det var jag som va Renee, hon som blogga.  Hon gjorde den dagen, sööt!! <3 Men har en dålig känsla att jag kommer förlora alla vänner här. Känns som alla undviker mig... SCARY! Men jag ska tänka på saken med allt det här. NEJ jag tror att jag stannar i denna klassen men är osäker, ingen tvekan om saken! Jag blev iallafall riktigt taggad för dagen när VERA, ni vet min förebild skrev till mig. Puss vera :* Men jag visar lite bilder från jul och nyår! VAD HAR NI GJORT UNDER JULEN OCH NYÅR?

Kommentar:
#1: sofie jansson

hej, om du skulle vilja ha hjälp med din header kan du skriva till mig på kik: sofiejanne eller kan du maila mig på [email protected]. Du kan även skriva eller maila om du undrar över något kram.

2013-01-04 @ 17:06:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: