Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-01-17
21:51:00

Avundsjuka! Ajja bajja... eller?
Alla har vi varit avundsjuka någon gång! Men jag tänker inte låta min avundsjuka gå ut över andra. Igår kokade jag av vad jag trodde va ilska. Men det va det inte, Det var avundsjuka! Jag satt och kollade på ett kort på mina kompisar. Det är ju mina kompisar, right? Dom kan man ju inte va avundsjuka på?
 
Eller? Kan man det? Vill ni ha svaret?
 
JA!

klart man kan va avundsjuk på kompisar. Jag va avundsjuk för att jag har vart/ är kompis med dom fyra på bilden. Det är väl inget konstigt... Men när alla dom är tillsammans, utan mig. Det kan kännas ganska tråkigt. Klart jag blir ledsen, och framförallt AVUNDSJUK. Varför bjöd dom inte in mig? Tyvärr har jag inte svaret.  Men dom tror ju att jag har andra att va med. Är det så? Jag ska va ärlig! Jag har ingen annan att va med. Sen några veckor innan jullovet känner jag mig fett utanför i klassen.
 
Jag är riktigt jävla arg, dom är ju inte riktiga kompisar? Jag har lust att skrika, men ingen kommer höra! Alla kännslor huller om buller. Byta skola? Hit? Dit? Vill DOM ha mig? Vill dom träffa mig? Gillar dom mig fortfarande? Är det nåt fel? Beter jag mig konstigt? Jag har 1839214720 frågor jag skulle vilja fråga alla mina "kompisar" för det verkar just nu bara som att dom skiter i mig.
 
Jag är jävligt rädd för vad folk tycker om mig. När jag såg att en chey jag verkligen inte gillar, va med en chey som JAG gillar mycket blev jag skitskraj. Jo, avundsjuka var det nog mest. Varför kunde inte vi två ha vart?
 
Ganska avundsjuk om jag ser "han" med stort H med nån annan också. Tur att vi är back together :) 6månader av mitt liv gick trögt och plågsamt framåt över saknaden av honom. Nu gäller det bara att hålla fast här! Toppenkille! Min bästa vän, mitt allt, mitt hjärta, min själ, ALLT. Glöm inte de ni <3 PUSS // Beezus
 
 
 
Och ni, låt alla vara sig själva. Tryck inte ner. Det kommer ni långt på ;) <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: