Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-02-25
18:56:00

Viktiga killar att LYFTA fram <3 tack för ni finns
John, asso shit bestie vart ska jag börja? Vi har gått i samma klass och bråkat en hel del ;) Vi båda var rätt bråkiga i lågstadiet. Du är en sån man kan lita på. Alla vill nog va din vän! Lucky girl jag är!! <3 Älskar dig såå mycket! Krya på dig med foten!! 
Zam! Assa du får mig typ alltid att skratta om det har hänt något. Jag har typ alltid kunnat lita på dig, även när vi inte va så bra kompisar. Vet inte vad det är men... HAHAH kommer du ihåg när vi bråkade i somras? Pratar alltid med dig först om det är något. Vet du vad? Jag har vunnit vadet ;) Puss på dej ;* 
Du och jag har ALLTID känt varandra, du är som en bror för mig. No words. Kan alltid snacka med dig om det är nåt, du har alltid funnits där. Vi har alltid kul aron, Puss :* 
Justin, du gav mig självförtroende. Jag vågar vara mig själv och allt! ÄLSKAR DIG MEST! 

Kommentar:
#1: Aron

Love u to Renée <3

2013-02-25 @ 19:00:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: