Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-02-26
15:09:00

ojojoj vad jag SAKNAR sommaren.
Hej på er. Jag har bara vart i åre och handlat idag och sen tagit det lugnt :) Det blåser jätte mycket ju så man kan inte göra så mycket. När vi hade vart i åre så taggade jag hem medans mina föräldrar skulle någon annanstans och då är jag så jäkla smart så jag glömmer mobil och dator i bilen xD jag är lite trött eller vad man säger! Känns bra att komma igång med bloggningen igen ;) Hoppas ni tycker att det är kul. Hade inte en enda läsare när jag inte blogga och igår hade jag 75 så är rätt nöjd. Vet inte vad jag ska göra imorn... kanske träffar någon ;) Anton var ju här igår också! Han och hans familj sov över för dem skulle någonstans och ville inte köra hela natten. Men vi myste mest och kollade på film! Jaa men updaterar mer senare :) Hare <3 // Beezus
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: