Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2013-02-26
10:03:00

Åre :)
Heej. Idag så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. I stockholm har vi lov nu så att jag och min familj är i åre. Jag har ridit här och det var JÄTTE mysigt. Man red på islandshästar och så red vi i 4 timmar. Det var några turister från indien med och dem hade aldrig ridit förut. Men hästarna var jättesnälla så vi både travade, töltade och galopperade. Men idag blåser det as hårt här så jag har ingen lust att gå ut direkt... Men men jag får hitta på nåt.
 
Sen är jag jätte ledsen att jag inte har bloggat på ett tag. Jag har haft super mycket att göra. Men jag ska nog börja sminka mig nu så får jag hitta på något. Alla mina kompisar är typ här så ska ringa nån tror jah... Aja hörs later on? Kram bejbs <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: