Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-09-11
19:51:00

rubrik????
hej hej sitter nu och gör läxan som handlar om vett och etikett :P idag var jag ju i skolan,OFC! efter skolan var jag såååå trött så jag bestämde mig för att gå ut och springa :) efter det så gick jag till vårt lilla köpcentrum,tippen och där satt några kompisar till mej på bibblan och busa så jag va med dom en stund! jag gick till hip hopen och dansa i typ en timme och nu har jag just ätit mat! jag skulle vilja ha lite tips om vad jag ska blogga om! har typ fett dålig fantasi så ni får hjälpa mig liteeee ;) idag i klassrummet satt jag typ och kika in på epicfails blogg, en emotjej som äter mjöl, ush men jaja haha! www.epicfail.blogg.se heter den och är as bra :) men ahh måste fortsätta med läxan och svarar på frågestunden imorn så kommenteraaaaa!!!!!! spama sönder mig nu :) puss puss :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: