Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-09-09
18:20:00

herregud!!
nolifers,vafan ska man göra åt er? ni bevisar bara hur låga ni är genom att skriva massa taskiga saker!! jag får mycket kommentarer om hur jag ser ut,varför jag vill bli smal och yada yada. Min kompis gick tex på mig om varför kissie var en av mina förebilder! seriöst?!? cheyer ska visa varandra respekt, dom som skriver taskiga saker vill antagligen ha det DU har och är inte nöjda med sitt liv. Jag skulle aldrig gå på en chey eller kille för att dom skrev fel eller dömma dom för hur dom ser ut! Jag skiter i cheyerna som inte gillar mig och killarna som för det mesta trycker ner! om jag inte är omtyckt av killarna i klassen,so what?!? jag väljer själv vem jag ska vara!!! ja,jag har provrökt,ja,kissie är en av mina förebilder, ja,jag hänger med äldre! herregud säger jag bara! alla som läser det här, ni kanske inte tror mig men p.ga haters,killar,kompisar mm har jag nästan blivit isolerad! x antal personer i skolan kallar mig emo, men vet ni? jag bryr mig inte!! att vända ryggen till är det bästa jag har gjort! berätta haters,skriv en anonym kommentar, varför skriver ni sånt asso vad tänker ni egentligen? jag vet att en av dom här "taskiga" utger sig för att vara min bästis. har först nu insett att hon är så jvla falsk så det smäller om det. 
 
Jag går inte runt och säger åhh det är så synd om mig och jag är hatad av alla! jag har riktiga vänner men en dag försvinner dom! swish så är dom borta liksom! om jag står och pratar med herr populär i matsalen så vill alla helt plötsligt prata med mig,sjukt asso just sayin. jag vet vad som är normalt och det är vad jag försöker vara! men jag berättar nu för er det jag inte berättat för nån, jag vill så fucking gärna sticka ut. inte vara som alla andra, inte gå runt i hollister kläder, våga!!! jag vill inte vara cheyen som ALLTID går ensam från tåget. men nu är det så och jag vet inte hur jag ska ändra på det! jag blir arg på mig själv! utstickande var ordet va? och sen är det ju så att ingen är perfekt! man kan inte göra allt rätt. har ni hatat er själva nån gång? har ni snackat skit? har ni gråtit för att ni är dumpade? hands up för mig på ALLT det där!  jag skulle never svika en kompis som behövde hjälp, så länge dom inte svek mig när jag behövde hjälp. Jag har inte så mycket äkta vänner, jag kan inte kalla dig för äkta vän om jag aldrig har träffat dig eller om vi bara har sagt hej 1 gång!

Handen på hjärtat! hur många av er har skrivit taskigt? erkänn!
 
 mitt utseende 1 2 3 kritisera! skriv så mkt hat ni kan komma på på den här bilden men ge er fan i att kommentera resten av bilderna och/eller inläggen! haha nu får du falska kompis för att jag tar så "konstiga" bilder. låt mig vara, fattar ni inte att jag är glad på utsidan men ledsen innuti?!? jag dör lliiiite varje dag. Ni som mår/ har mått piss, kommentera här<3 vi ska hålla ihop och inte gå på dom som är sämre lottade! vissa kan säga, åh jag tar bort kommentarerna och sen är det lugnt, och t.o.m mena det! tyvärr kan inte jag det,förlåt </3

Kommentarer:

Hej, fin blogg!
Läs gärna min, tror att du kommer gilla den ;)<3

Svar: hej hej har frågestund! ställ lite frågor :)
SALTIS

2012-09-09 @ 19:02:07
#2: vanna

Finns

2012-09-09 @ 21:18:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: