Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-09-01
09:20:00

gårdagen!!
heej igår red jag ju och lally hade hosta så jag fick rida pax istället!! han var vääääääldigt pigg och typ ganska jobbig,gick inte att flytta för skänkeln och så... men annars ramla jag av hehe jag är så duktig!! han blev räd för nåt och typ hoppa till framåt och försökte skena,då stanna jag honom så börja han snurra runt och då ramla jag av!! ;) men det kommer lite bilder på kaliber utan träns och sadel snart :D och sen så ska jag åka och pierca mig idag på hemligt ställe ;))))) och aa bloggar lite mer sen! puss puss :** ^^

Kommentar:
#1: Anonym

Seriöst?!?! Är du 12 bast och ska pierca dig?????

Svar: hej hej ja så är det! vet inte vad dina föräldrar tycker men för mina är det okej ;) hare bra
SALTIS

2012-09-03 @ 18:01:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: