Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-09-10
10:50:00

fast i fängelset kallat skolan!
hej hej sitter i skolan och det är bara fucked up! hatar klassen och bla bla åhhhh hatar alla!!! hatar när kompisar kommer fram och ba hur e det? mår du bra och yada yada asso det är bara bullshiet när dom snackar -.- det är så jävla jobbigt att ha vikarie också, vår gamla slöjdlärare :O han suuuuuger, vi ska göra några jvla gubbar på datan av former :( men jag passar på att blogga isället :P jag är glad att jag slipper gå upp och via min gubbe hahaha den är sämst asso ;) vill så jvla gärna byta skola men det finns typ ingen plats i nån skola i saltis -.- vilken skola går du på? har ni plats i er klass? ;) aa men nu orkar jag inte skriva mer, drar nog från skolan tidigare idag,låssas va sjuk elr nåt men aa hejdå
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: