Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-10-17
21:13:00

svaret till mitt beslut
Vill skriva av mig! vill skriva deepshit, jag vet vad skiten ska handla om och jag vet vad som har hänt men kan inte få ut det! Fick en fråga vad reaktionen va och jag fatta inte först men efter ett tag... De undrade va reaktionen blev i KLASSEN när jag ska byta skola! har inge svar på den, för de har inte sagt nåt.
 
Min klass är väldigt bra och så men känner att jag inte "passar in" lixom! Jag har stått ut i 2 år...  assa helt ärligt tror jag inte att någon skulle sakna mig, men bryr mig inte!! vill inte ha kontakt med någon från igelboda senare! vill lämna allt bakom mig och börja om på nytt, starta om livet från 0 så jag kommer upp till 100 liksom.
 
En chey i klassen gick upp och prata OM mig med rektorn och hon fattar inte vilket trubbel jag hamna i -.- Jag trodde att vänner ställde upp för varandra eller har jag fel och missupfattat hela vän grejjen? Vad jag gjorde är ingen hemlighet! Jag vågar lägga upp det här på bloggen men väljer att inte göra det för att inte hamna i mer trubbel. Sen är det ju skit kul när vår rektor ba: du har blitt en litten trasselsudd. Du gillar visst att hamna i trubbel.
 
Tror hon det elle? assa gillar någon av er det? jag gillar det inte men vad ska jag göra liksom! Jag vill inte ha ordet NÖRD stämplat i pannan, jag vill ha ett bra rykte men va duktig i skolan. men för min del går tydligen inte det utan jag är antingen "hon cheyen som leker att hon e äldre med bloggen och bara satsar på skolan" eller hon "cheyen som e fett soft och skiter i alla regler"
 
Kan inte komma på vem jag vill vara just nu utan ena dan är jag ena Renee och andra dan hon andra Renee.
Jag är trött på det här!!! kan ni förstå det?!? Att folk förväntar sig saker av en är så jävla jobbigt och att vänner inte ställer upp? helt seriöst, vad är du 5 år elle? Jag vill inte hänga ut någon här men jag vill säga att du sjönk i mina ögon idag!
 
Du är med mig för att få status... det är så det är, visst? som du säger "erkänn" assa jag fattar inte, vad spelar det för roll om man är populär elle inte? Ser verkligen inte skillnaden?! och ja svaret på hur man blir populär är ju ganska lätt, köp en Hollister tröja, häng med de coola, använd mycket märken och allt va det nu är! DET är själet till att jag väljer att lämna igelboda skola! Vi går för mycket på utseende!
 
saker vi lärt oss:
1. skvallra inte på vänner
2.svik inte vänner
3. hänga inte upp dig på utseende
4. SKIT I VAD ANDRA TYCKER
 
KOMMER EJ BLOGGA PÅ EN VECKA OCH NÄR JAG KOMMER TILLBAKA HOPPAS JAG PÅ KOMMENARER
 
 
HEJDÅ KLASS 6B DET HAR VART ROLIGA ÅR :)
 

Kommentarer:
#1: Clara G

Men Renee, Jag kommer ju sakna dig JÄTTEMYCKET!!!
Vem ska nu ge mig söta kramar och pussar?

Min vän sedan jag kom, som har hjälpt mig med språket och att passa in. Där gick du och jag medan du pekade, sten, hus, boll, gräs… så gick vi runt ända tills jag lärde mig allt.

Om jag hade problem så visste jag alltid vem jag skulle vända mig till, min vän, Renee. Jag kände mig trygg och säker och genom allt vi har gått igenom, du fanns alltid där.

Vi var oense många gånger men alltid så löste vi det och låt oss erkänna, vilken typ av vänner skulle vi vara om vi tänkte och var exakt likadana?

I can never thank you enough!
Love you 4 ever!

Du kommer alltid att finnas i mitt minne och i min hjärta.
TACK!!!

Love
Clara G (GEGGAMOJA! ;-)

Svar: <33333333333
SALTIS

2012-10-18 @ 19:36:33
#2: Anna

ASSÅ...NEEEEEJ!!!!! DU FÅR INTE BYTA SKOL!!!! FATTA DET, DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG KOMMER SAKNA DIG :(((( DU VAR SOM EN ÄKTA STORASYSTER JU......DU TOG ALLTID HAND OM MIG!!!!! HOPPAS ATT VI FÅR BRA SISTA DAGAR TILLSAMMANS.......MISS U DARLING <33333333333333333333333333333333333333

Svar: :) byter inte för ens till vintern
SALTIS

2012-10-18 @ 20:15:19
#3: Anna

VET MEN ÄNDÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!<333333333333

Svar: jaja
SALTIS

2012-10-18 @ 20:16:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: