Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-10-14
17:02:00

sanningen
….jag är just för tillfället OTROLIGT mind confused / tankspridd.

Jag vet varför. Solkart att jag vet varför. No doubt about it.

När ja blir tankspridd blir ja arg, irriterad & rastlös. En person som är fruktansvärd att umgås med. Klättrar på väggarna, spelar hög musik & är ful i allt jag tar på mig!

Där är jag nu.

Skulle behöva nån nära vän att dela mina tankar med….asså e mind confused till max 110 % DISSLIKE

Vad det handlar om? Det handlar om……ndidhd hjduwuw hjehioweui hdyhdu & hjduwhwqo uhdiwii. Det är vad det handlar om.

Nä…drar till stallet. Iphone lurarna i örat…sen ut i stormen. Om jag har tur kanske stormen drar ut alla tankar ur öronen & hejjrååå med dom….ska prova xd

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: