Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-10-15
17:40:00

känslor huller om buller
Känner för att göra ett såntdär KILLER inlägg. Sånt där Renee Brodin deepshit som bara jag kan när jag e på just DET humöret. Vet att det ofta är korta inlägg, för MIN tid e sjukt lite. Mina aktiviteter…vill vara med mina vänner. Vill bli den där Renee jag är på riktigt. Som kan dampa loss & skratta i timmar & skojja med allt & alla. Känns som hon försvunnit lite. Efter att jag blir äldre. Folk tycker & tänker mera. Han som trampade på mig IGEN……klart som 17 att man INTE e 100 asså. Ljuger om jag säger nåt annat.
Alla sms & så om att RENEE, du e så stark. Nää…det är just det jag inte e. Känner mig as svag. Seriöst gör det. Det är så mycket ni inte vet….som bara jag vet. Som bara FÅ personer RIKTIGT nära vänner som känner mig super DUPER bra inser. Att jag e exakt lika sårbar o så som vikken person som helst. Asså detta blir flummigt, men vet att NI gillar när jag öppnar upp mig för er. NU gör jag det. MASSA feelings som blandas i ord som kommer ut här. Huller om buller.
Shiit asså. RESPEKT.
RESPEKT, det ordet skall jag tatuera IN på min kropp när jag fyller 18. Det är det VIKATIGASTE ordert i världen. RESPEKT.
Om alla visar respekt till vatann, vore världen lite snällare. Seriöst.
Man kan vara ledsen eller arg, men får man respekt…..då har man vunnit 50% av tiden att komma tillbaka. Get it. Mina förebilder har verkligen LÄRT mig de ordet o va det betyder. RESPEKT.
Respekt kan vara en stå upp för en kompis, eller att säga hej till den mobbade eller att back off…från nån som är sårad. Som vän finnas, men inte stå i vägen.
Asså…bla bla bla blir detta. Men tror ni fattar. FÖR ni känner MIG såhääär bra nu. Jag, blogger,REAL..ja du vet den där Renee Brodin.
VIKTIGA personer att LYFTA fram…..
JENNIFER WEZZANI , SERIÖST DU E MIN SYRRA 4 REAL.EBBA OHLEN, DU VET ALLT. MATILDA ANDERSSON, DU VET LIKA MYCKET. MIN FAMILJ OCH SLÄKT….LOVE U. NI FATTAR INTE VAD NI ÄR I MITT LIV ASSÅ…..DAMN <3
NI bloggläsare…smashing <3 
 
 
 

Kommentar:
#1: Nora

Älskar dina inlägg Renée dom äger gumman <3

Svar: dina med <3
SALTIS

2012-10-15 @ 20:39:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: