Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-10-13
19:53:00

don`t jugde me before you know my TRUE story <3
hej jag heter Renee och jag är 12 år! Bloggat HÄR ett tag nu men ni känner inte mig!! Jag är en glad,sprallig,rolig chey som egentligen äääälskar livet <3 men öhh seriöst THAT boy krossa allt jag hade, mina drömmar och mitt hopp om livet! Det här hände för ungefär 2,5 år sedan... Bubblan runt mig jävlar vad de har tatt emot det har gått skitlågsamt med woow det har gått!! Den här killen gjorde mig känslig, jag var tvungen att välja kompisar, de fick inte välja mig. Jag älskar att synas, kan lixom gå och skrik/sjunga med BRA kompisar ute, no problems lixom! ;)
Jag rider, jag dansar , jag mår bra , har allt jag behöver. okej jag kanske inte är "hon de populära" men jaja!! Jag känner att de runt om kring mig just nu gör mig riktigt lycklig, gjort mig av med tjuvpassagerare! fan bort med allt som gör mitt liv till rent skit! Det räcker med om ni ser mig, ler, snälla!! Jag kanske inte känner dig ,dig eller DIG men ser ni/träffar mig och ni mår dåligt... kom fram, va inte blyga! vi kan gå åt sidan och prata om det är de ni vill eller något annat. Mina kompisar kan göra nåt annat så länge :) Jag själv är riktigt blyg och skulle aldrig våga göra något sånt! Jag är inte hon längre, jag har vuxit ur den bubblan! De som nu läser de här och jag bara har känt sedan 4 an känner inte mig.. eller inte riktiga mig i alla fall!! NU är jag lycklig och vill fortsätta va det! släpper inte in vem som helst i livet och jag har insett mitt misstag att släppa in HONOM! Alla gör misstag och enda sedan de här hände har jag hållt mig undan från killar, inte velat prata med dom men åhh jag älskar er killar, ni är så chill asso ni tar livet lätt och behöver inte tänka på typ smink och kläder! livet flyter på lixom.... det är så mycket enklare att prata med er! Idag är jag singel , vet vem som gillar mig , jag är lycklig och skiter fullständigt i allt! sen vet jag inte hur det är imorn men det tar vi då.... hej svejs :) <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: