Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-11-16
21:48:00

tiden, aa hatar den!
Det här är min skola. Här lever jag största delen av mitt liv.
Det här är mitt klassrum. Jag och min klass är störst nu.
Men vi har varit små som de där. Så där kul hade vi också. men... sen hände nåt. Jag vet inte riktigt hur det gick till. Någonting försvann.
Där är en av de coola. (inte min klass) Jag tror inte att hon är så blåst som hon verkar. Det är bara det att hon är så rädd för att kallas smart. Det är inte "coolt" och det viktigaste av allt är att vara "cool"
 Där är en av de "coola" killarna. Det är killarna som bestämmer om man är cool. För några år sedan ville vi helst slippa de där typerna. Men nu är de coolast av alla. Killarna... de är de som bestämmer om man duger.
Det hade inte varit värt något att kallas "cool" av någon av töntarna. som han där. Han är bäst i klassen. tror han...

Egentligen borde alla vi som står här vara vänner med tönt killen där uppe. Men vi vill inte va med han. Töntar vill inte kännas vid varran.
Jag vet inte riktigt vad jag är. Fast det kanske inte de andra vet heller. aa där,där är jag. Det verkar säkert tråkigt att va jag. Men jag vill inte va som de coola,instängd. Fast de verkar ju ha rätt kul. Jag säger inte så mycket precis. Om inte jag sagt att det där är jag,då hade inte ni fattat det.
Jag märks inte utåt,men inått märks jag mycket. Jag märker i alla fall av mig hela tiden.
Ibland tänker jag att från precis där jag står nu, kan man nå hela världen. Härifrån från vägen går vägar och gator som möter andra vägar. Alltså kan man nå alla människor,överallt i hela världen. Precis här i från.
Jag blev så här tyst någon gång på vägen. Men jag tittar och tänker så jag ser vad som händer. Det är därför jag kunde berätta den här historien. Än så länge vet jag inte om allt kommer förändras. Jag måste vänta på det som ska hända... <3 KRAM <3 <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: