Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-11-20
20:01:00

sjukt länge sen...
Jag grät så mycket som jag gör nu. För ett tag sen va jag sjukt bra kompis med en kille, assa riktigt bra kompis! Jag känner mig så sjukt dum, jävla äckel! Men den här killen, majgaaad vi va sååå tajta. Snacka med han om allt! seriously! ALLT. Jag vette fan vad som hände men... typ så här va det.
 
Min "kompis" adda han på facebook. De börja chatta. Jag fick se deras koversation,han som visa den. SHIT. Den cheyen kan snacka skit assa! aa tydligen va jag av med oskulden, jag var fjortis, jag hade skurit mig och va deprimerad. Hur tha fuck kunde hon?! Föst sa han tror inte på henne. Skulle fan inte trott på han.
 
Nu sitter jag här och tårarna rinner så att mascaran kladdar över hela tangentbordet. HAN TRODDE PÅ DET! Han sårar mig, djupt som fan. Trodde han va annorlunda. Jag trodde jag kunde lita på han men nejdå!
 
Ja och precis just nu, idet här ögonblicket så VET jag att han chattar med den här cheyen. Och fatta tårarna spruta när jag ser på facebook, statusen hon KOPIERADE från mig sitter han och kommenterar "helt rätt där sis" sis?! Driver han? För bara 2 dar sen va vi sis, han va min bror.
 
Jag tänker att om några dagar har jag gråtit klart, då kan jag släppa taget om han. Har fortfarande vänner kvar. Right? eller jag tror det iallafall... ska försöka att inte tänka på alla gånger jag ramla i hans famn när vi skejta.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: