Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-11-27
20:47:00

kommer du ihåg?
kommer du ihåg när vi höll handen? När min hand passade så bra i din.
Kommer du ihåg våra kramar? Du skyddade mig från världen.
 
Jag vill bara säga att jag saknar dig rätt så mycket.  Att se dig vända bort blicken och titta på henne. Det gör ont,riktigt ont! Att se henne sitta i ditt knä och skratta, shit. Det där var jag för ett tag sen. Ja bettyde allt för dig, undrar om du gör så mot alla. Jag blir ledsen för att vi inte är tillsammans längre men snälla, vad tror du jag blir mest sårad över? Du tittar inte ens på mig! När jag säger hej är jag bara en tom vägg! Men du och hon passar verkligen... Jag tyckte ju att du och jag va perfekta för varandra, men tydligen inte.
 
Jag behöver verkligen dig för att må bra
 
Elle? Nää??
 
Jag behöver inte dig. Grejen är den att jag fortfarande har känslor för dig. Fan du gjorde slut i somras ju. Men jag kan sitta och läsa det du skrev till mig innan vi va ihop... "vill du komma över och titta på film<33" "vi ses, puss<3333" Den dagen trodde jag att jag skulle spricka av lycka, Renee och... Han. Kom hem i från dig som ett lyckligt fån. Jag kunde inte sluta le. Fattade först inte!! Och känslan när man möts av en stor kram och riktigt goa blickar framför alla mina vänner. När vi gick iväg och höll handen tillsammans, eller när du skjussa mig i kundvagnen ;) hahah den tiden saknar jag sjukt mycke... </3
 
Jag har suttit och tänkt på dig. Undrar om du och jag fortfarande hade varit ihop om inte hon hade kommit mellan? Känns lite så, som att jag blev utbytt. Men undrar hur du kännner när du ser mig... Tänker du typ hur fan kunde jag va ihop med henne, hon är skitful. Eller tänker du att jag är nog ganska söt men den andra tjejen är mkt sötare.
 
Såg dig idag, ville bara säga det. Jag är kär i dig, ja! Så därför ville jag gärna prata med dig. Du satt ju fan och kolla på mig skit länge! Såg hur sur du blev när jag satt och prata med killkompisar. Vi är inte ihop längre?!? Så du hade tänkt dig att du skulle sitta där och mysa med henne, och jag får inte ens prata med andra killar!
 
Ibland undrar jag om du tänker på mig? Vill du ha mig tebax? Är vår tid förbi? Älskat dig sen jag såg dig typ på gamla fritidsgården, första gången. Ska jag gå vidare? Har ditt namn i hjärnan 24/7. Lyssnade väldigt mycket på en låt när vi va ihop... Gråter när jag lyssnar på den nu, like i said jag saknar dig <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: