Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-11-29
17:52:00

Danssssss
hej tidsinställt. Sitter antagligen och tittar på film just nu haha. Ulrika filmade när vi dansade, usshhhh jag dööööör lite smått här. Imon blir det rida på compass som gäller, kommer ha marco eller bettan. Hade marco förra gången, gick super! Han e rätt svår att rida men fick han på tygeln och yada yada. Bloggar mer när alla läxor är klara och så. PUSS :* <3 ps. kul med lite snö, klart att killarna kastar lagom mycket snöbollar nura!
 
SAKNAR NGR ÄKTA VÄNNER <3

Kommentar:
#1: Anna

Jag ska säga en grej till dig!
JAG ÄLSKAR DIG!!!! <3333 ;*****
Du är bäst och finns alltid i mitt hjärta Renée, det skaru veta <3
Har saknat er såååå himla mkt dem senaste dagarna när jag har varit sjuk ;(
MEN NU FÅR JAG TRÄFFA ER OCH DET SKA BLI SÅÅÅÅ SKÖNT <3333333

Älskareejjj, PUSS <333 ;****

2012-11-30 @ 06:14:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: