Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-11-18
20:46:46

en inre tanke.... shit förlåt, på riktigt!!
Ja en av dom finns det nog... Finns en riktigt fin chey jag "känner" och jag hade bara hört rykten om henne.
Hon var den bitchiga cheyen i stallet! Lärde mig att inte tro på rykten. Den här cheyen är jätte duktig på det hon gör! Hon rider skit bra,hon kom trea i KM idag! Hon är inte bitchig, tvärtom jättesnäll. Vi hade snackat lite i stallet innan. Det var en av cheyerna i min klass som frågade om jag tyckte hon var bitchig och då sa jag faktiskt nej. Men när det sen kom 3 till och fråga och dom tyckte det, då sprack det. Plötsligt visste alla om det, jag gillade tydligen inte den här cheyen, jag tyckte hon var bitchig och hade gått runt och snackat skit om henne. Pratade med henne sen, om det här och hon verkade inte bry sig så mycket. Jag sa förlåt typ 3 gånger och jag va verkligen ledsen. Efter det här började jag läsa hennes blogg,jag insåg hur SJUKT grym hon är!!! Hon hade gått igenom mycket, egentligen var vi rätt lika... fast nää? Jag skulle vilja säga förlåt till henne face 2 face, men jag är ju som jag är, sjukt blyg. Såg henne idag och tänkte gå fram. FEGIS, har ordet stämplat i pannan assa. Just nu är hon en av mina förebilder, jag har chansen att prata med henne! Det är egentligen helt sjukt! Ni kanske vet vem det här är, Vera heter hon, Vera Carlbom. Riktigt grym chey. BIG like till dig. Förlåt tusen gånger om! Du är för fin hörru. Nästa gång jag ser dig, vill jag jätte gärna prata med dig :) <3 kram kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: