Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-05-22
11:27:25

the horses in my <3
tja tja as nice med kommentarer jag ska svara på ikväll,glöm inte frågestunden längre neeeeer :))))) nu sitter jag i skolan och det är som vanligt inte så där jätte kul!!! men men sånt e livet :( efter skolan vill ja va med en kompis eller nåt! men INGEN kan, nån bloggläsare som vill träffas?? <3 skulle va asgrymt om vi kunde gå på nacka forum eller bara träffas någon stans!! mina planer för veckan är, rida,vara med kompisar, och ha kuuuuul <3
jag e såhäääääär glad eftersom det bara är 12 skoldagar kvar till SOMMARLOVET!!!! jag ska till karlshem på ridläger, hänger ni med eller? bästa ridlägret. massa aktiviteter och bad med hästar, sova på loftet,långritt skit gryyyyymt asså!! men kommentera bara om ni vill hänga idag !! så lägger jag upp en bild,hörs vi later on? <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: