Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-05-23
19:29:36

shit asså...
Alvarligt, telefonen blippade o fick ett sms. Det där sms:et man går o väntar på liksom. Vet inte om jag ska skraatta eller gråta... Men det var ett sms av en kompis som jag inte har så mycke vet kontakt med. Hon skrev ord elaka Ord, som en "NÄRA" vän till mig hade sagt. Hon rabblade upp skit sak efter skit sak. Det var då jag började känna mig riktigt stark! Jag tog liksom inte emot det hon sa. Jag satte mig ner o läste om sms:et flera gånger. Trodde inte så om den kompisen. Vi va nära... Riktigt nära. Eller? Det var vad jag trodde iallafall. Men om hon tycker så om mig. Om hon tycker om att snacka bakom min rygg... Då kan hon glömma att jag ska "tro" att vi är kompisar. Vågar hon stå o säga nått sånt till en annan kompis... Då FAN ska hon våga säga det face to face... Till mig med! Asså tycker detta är SÅ typiskt tjejer. Att stå o prata lite där. O lite där o så lite här oxå. Tjejer är sånna, dom har ingen respekt o behandlar folk utan hjärta. Tjerer, tycker ni ska ta ett kliv o säga det där elaka till den personen som det handlar om, o inte till en hejbaberibba vän... Så att den personen som det handlar om får veta det på sms nån timme efter?! Man behanlar en bättre om man gör så än att kompisen får reda på det på sms sen.

Men jag tycker att det känns rätt bra att få detta sms:et... För den käbslan jag har nu, att jag är stark... Den är HIMLA skönt!

I'm going right back to you girl!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: