Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-05-13
10:09:21

så blir min dag
hej idag ska jag vara med kompisar och vi ska typ föra nåt kul!!! vi ska typ först göra nåt och efter det så ska vi gå och äta pizza till lunch, sooooffffffft. just nu spelas boyfriend 24/7 i min data och mobil.
är fortfarande glad över mailet jag såg igår,tänk att få vara en sån stor förebild <3 det är jätte kul.
imon är det månda och skola guuuud så kul (NOT) men vi är lediga på torsdag och fredag det blir skönt.
på fredag taggar jag markarbete på ridningen och sen blir det helg igen och då e det chill som gäller här.
jag har en förliten cykel så jag är tvungen att ta syrrans jätte kul lixom. ska pumpa den och sen bär de av så puss :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: