Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-05-05
10:36:26

ridningen igår
hej bloggen! <3 igår red jag och det gick awesome!!!!! vi red ut och sedan galopperade vi lite på utebanan.
jag hade en häst som heter murphy och han va ganska pigg men väldigt bra. När vi var ute så travade vi mest och vår ridlärare red en häst som heter sunny som är helt ny i stallet. Murphy gick väldigt fint på tygeln så att jag kunde lösgöra honom. I galoppen gick hav också väldigt fint! kunde lösgöra honom även här. I stallet var han jääääätte mysig och ville hela tiden gosa. men pussis hejdå <33<3

Kommentar:

Kolla in vår blogg och kommentera detta inlägget, svara på mina läsar frågor, länka din blogg och ge mig lite rolig läsning såhär på lördagskvällen. tack och hej. :D



http://retardriders.blogg.se/2012/may/grattis-julia.html

2012-05-05 @ 19:32:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: