Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-05-11
20:02:49

murphy,ip och morgondagen
hej bloggen idag har jag vart i skolan oc det var ej kul :( efter skolan drog jag ner till IP och där var jag med några kompisar asså en fb grupp och vi hade det fett soft !!! imon tror jag det bli same shit again :) <3 bara för att jag inte har så mycket livvvvvvv....... :):);) <33 ni SKA få en videoblogg när vi har det "kul" hahahaha.
men idag red jag och jag fick murphy IGEN och det gick skit dåligt !!!!! menar det <3 haha han bara rykte i munnen och var helt jvla störd typ. men nu ligger jag och chillar med blåsor på händerna efter att ha ridit den lilla filuren ;)
blev iaf lite nöjd när han gick på tygeln i galoppen :)) super nöjd med det annars var han rätt pigg men nu ska jag se på never say never så pusssss :* :* :) ;) <3<3

Kommentar:
#1: Kajsa



Hejsan har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna VALFRITT MOBILskal, hur enkla regler som helst, anmäl dig! :D



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/may/vinn-valfritt-mobilskal-fran-wwwsupplyse.html

2012-05-12 @ 10:30:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: