Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-05-22
17:25:59

clara du betyder det här för mig
En vän ska va där för en och ställa upp i vått och tort och en vän är som lyft omöjlig att leva utan Clara har varigt min bästis sen vi gick på dagis asså kommer verkligen i håg första gången jag träffade henne
Om man har en vän man aldrig vill förlora ska man aldrig ta risken att snacka skit bakom ryggen det är det värsta jag vet hatar verkligen sånt skit det är bara onördigt skulle aldrig i hela mitt liv göra nåt sånt 
Clara hon är min bästa vän älskar verkligen henne så mycket hon stöttar jämt mig hela tiden tillomed när hon själv mår dåligt det är ganska bra jag hoppas verkligen du läser detta så du ser hur jävla mycket jag älskar dig vi har varigt ovänner en ända gång och det var för att vi var kär i samma kille och han var så jävla snygg men asså Clara sa att vi kan inte bråka om en jävla kille vi är bästa vänner 
Varför ska vi vara ovänner om en lite sak som är så jävla onödigt 

Jag älskar verkligen henne klart ni fattar nu men asså vi har varigt vänner i. Ungefär 7-8 år det är as länge och vi har bråkat en gång för att Clara jämt ställer upp för mig så jag ska överaska henne för att hon jämt gör något åt mig ska nog fixa något

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: