Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-05-27
09:27:58

förlåååååååt,lite olika grejs
hej va på fest igår och kom hem sent men men nu bloggar jag iallafall :) ikväll ska jag ha länkbyte med en jättebra blogg så håll koll häääääär!! va ska ni göra idag då?? om ni har tröööök som jag är det bara att lämna en kommentar så seeeeeeees vi <333<3 synd att inte alla fina bloggläsare kunde bo i stockholm :( men de flesta gör nog det,eller?
men nu sitter jag och messar med en kille som heter Mathias haha vi träffades igår och aa..behöver inte säga mer, det var en jäkla rolig kväll i allafall och jag snackade med kompissar jag inte snackat med på över 1 år lixom.
festen va i tullinge och vi alla skulle träffas vid tullingeberg, vet ni vad de va eller? vi lät jättehögt de hörde oss säker ända till kina ;) men nu ska jag dusha och klä på mig. förresten GRATTIS TILL LOREEN som vann igår med euphoria.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: