Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-05-12
10:28:49

deepshit inlägg ...
Många undrar om jag tar åt mig av elaka kommentarer. Och nej det gör jag inte.
Om någon kommenterar att jag har ful blogg, att jag skriver ointressanta inlägg, okej, jag har inte tvingat dom att läsa bloggen. Deras val ju.
Sen om dom kommenterar att jag är ful eller något sådant. Aha, det är vad dom tycker.
Jag tycker inte det är speciellt snällt att kommentera det, det finns faktiskt folk som tar åt sig, dock inte jag. Det finns säkert någon kommentar som skulle kunna göra så jag tog åt mig, men inte av de elaka jag fått än så länge.
Men jag tycker att om man inte har något snällt att kommentera så kan man väll strunta i att kommentera då, eller vad tycker ni?
Vad är det egentligen äns för idé att skriva elaka kommentarer? vad tjänar man på det?
Det är la mycket bättre att skriva snälla kommentarer? Det tycker jag iallafall.
Ofta kan nog elaka kommentarer vara att man är avendsjuk på något. Som om dom sägar att man är ful så kanske det är för dom är avendsjuka.

Jag tar iallafall inte åt mig in allafall

puss :*

Kommentarer:
#1: Jenny

Hej! :)

Sugen på ny bloggheader? Vi gör animerade eller vanliga standard. Läs senaste inlägget från Diadora för mer information!

/ Diadora - Jenny & Maja

2012-05-12 @ 11:38:22
#2: Elin

Hej vilken fin blogg du har kolla gärna in min <3

2012-05-12 @ 12:44:34
#3: Marina

Bra skrivet !!



Kika in !

2012-05-12 @ 13:50:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: