Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-06-01
23:04:20

vad ska ni göra imorgon?? ;) :) <3
jaa...i morgon ska jag iallafall vara med Rasmus hela dagen,så hääääär lycklig haha han bjöd mig på film <3 såklart säger man inte nej till nåt sånt ;) på dan ska vi göra nåt (vet inte vad än) och på kvällen blir det film :O
idag när jag red santiago gick det verkligen suuuuper och jag är jättenöjd :P dock var det sista gången och DET är inte så kul :( men aja... har ni tips på vad vi kan göra imorn?!?! Skulle behöva några sånna!! Nu vill jag inte ha sånna kommentarer om att jag ljuger för det gör jag inte och har aldrig gjort,nevvah!! men nu tänkte jag smikna av mig och skypa med några kompisar ;) ska bitcha lite mot tjejen jag bråkar med oxå men puss på er sötisar :*<3 <3333 :***

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: