Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-06-04
17:00:34

u dont know the real me....

……skriver detta inlägg när jag lägger mig(asso inte och sover). It`s enough. Nu får detta bli deepshit talk.

Imorgon börjar mitt nya liv. Det livet jag redan har skapat till mig själv, fast med HELT nya förutsättningar. VÄCK med personer som e random loosers som inte ger MIG nånting. Väck. Bort med tjejer från andra sidan bron som ”skall” vara friends för att sen 10 min senare gå in & kommentera inte OKEY kommentarer på bloggen. Jag är smartare än er. blogg.se har sån sjuk koll på er som kommenterar att ni anar inte. Tror ni verkligen att ja skulle kunna sitta här & skriva till 100-150st utan att dom gav mig 100 % skydd tillbaka?

Vad ger dig/er rätten att sitta & döma mig & skriva low shit kommentarer, för att sekunden efter: Heeeeey Renee. Uäääk asså, hate it. Det VÄRSTA jag vet. Igår hände en kul grejj. Var en riktigt snygg äldre än mig brud från inre stockholm som hörde av sig till mig , såhär lät det ungefär:

- Asså Renee, vet att folk snackar om dig. Men vet du…det är REN avundsjuka. Jag har själv snackat om dig, så detta låter väl knas att jag tar kontakt med dig och säger detta. Men tycker du e grym tjejen. Du har preseterat massa redan. Keep it up.

SÅNT gillar jag. En översnygg cool chey hör av sig random & bara tell me that. RESPEKT! Å jag & den cheyen har gett varann massa creed fram & tillbaka, vet att du läser min blogg, so thanks <3

Jag har redan höga mål på mig själv, så det blir lätt att jag sätter dom på andra personer oxå. Tyvärr. Men ja vill så mycket med mitt liv – hela tiden. Men det som är fokus nummer 1 is skolan & ponnysarna. Har 2 st SM biljetter framför mig, nu skall jag ta resan dit med dom också.


Jag har fått dom förutsättningarna för att ja e duktig. För att familjen tror på mig, för att mamma o pappa tror på mej. Jag skall bevisa för alla & NI att jag kan!

Sen en annan sak, bloggen. Kan det bli större än såhär? Tror inte så. Känns inte så. Känns som jag skulle vilja bli hemlig. Ingen vet nånting. Om nån träffa mej: Shiit vilken söt chey, hon skulle jag vilja ta reda på vem det är:

- Japp, där e Renee Brodin där ja. Hon e  si & så för att min kompis brorsas kompis handbolls kompis tjej som spelar hockey som känner en annan som vet kanske vem ja e för att dom läser min blogg sa att hon e as dryg, så henne kan man ju inte vilja känna!?

Ehhhh?? OK??

För visst är det så?? Ni känner ju mig? Ni läser ju här om mig..vem ja e mina tankar & kollar på mina bilder. Men vet ni vad…you don`t know a thing about me.

- Renee, kan inte vi träffas nån dag, kan vi ses på lovet, min dröm är att träffa dig, kan vi inte sen snart, hade vart as kul att träffas. Skit kul verkligen, får sånt VARJE dag. Ibland tar ja tid att lära känna nya tjejer & killar…..men att umgås med personer som man egentligen inte valt att känna, för att dom redan fått en bild av mej genom bloggen?? Ger det bra förutsättningar för bra kompis elle?? Ja umgås just nu med SÅ många olika – för att visa att renee serrö…hon är snäll hon, att ja tappat bort mina nära vänner. Dom som ja verkligen KÄNNER & som VILL mig bäst.

Dom som kommer när ja verkligen VILL ha dom nära, som igår. Då finns ni & i love it.

Amanda, Anna, Clara, Othilia, Frida, en kille jag inte vill nämna.., alexander, Lisa, Julia…NI är sånna som lägger in bra saker i hövvet på mig. Sånna riktiga Renee vänner. Sånna jag lyssnar på & tar till mig.


 

Jag har redan skapat vem ja e just nu å jag vet att det är en bra person, Man kan inte va kompisar med alla & älskad av alla. Jag tyckte ja gick en bra väg framåt, men ibland…..äsch ja tar denna vägen istället xd Hehe…då kan det bli liite fel xd

Just nu har jag sjukt spännande saker framför mig, Skall till karlshem snart för att kolla in ponnysar..jaaa ni skall få se. Provrida, borta en hel sommear, jobba, Träffa nellish!!

Så sitt ni där & kolla på era skärmar…….medans ni gör det, blir jag en bättre människa, som går upp varje dag för att mina mål. Inte att fjanta runt & spela låtsas full & umgås med mina låtsas kompisar.

Ne, jag har större planer än så!

En sak till, innan ni sätter krav på mig & hur jag skall vara. Vänd spegeln mot er själva först, kolla in i den & säg: Hur är jag själv då??

Nä, känner mig sjukt stark!! U don`t know a thing about me….

Låten passar in till dig….

 

What doesent kill me,makes me stronger….


En kompis sa till mig igår, väldigt klokt :

- Renee sluta att försöka behandla andra människor perfekt hela tiden. Lägg ner det. LÅT DOM BEHANDLA DIG PERFEKT INNAN DU ENS LÄGGER TANKEN PÅ ATT VILJA HA NÅT MED DOM ATT GÖRA!!

Den kör vi på nu. Du skall förtjäna att få vara i min omgivning, att ens få ha en sån vän som jag.

Keep it up, keept it simple…


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: