Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-06-04
15:11:29

sorry :(
hej skitlässen för min lilla bloggpaus !!!Är hos min kompis anna nu, fett chill <3 men iallafall så var det en tjej som heter saga som ringde henne och hon ville att Anna skulle bevisa att jag verkligen va där och då sa jag heej i luren haha lite lustigt för hon bah: Det är Renee va?? Älskar din blogg och så!! asso blir skitglad för sånt <3, tack saga och om du ser det här kan du väl kommentera ??? :) men aja, på onsdag nästa vecka så är det skolavslutning :P lycklig chey här.
På Torsdag efter avslutningen ska jag,amanda,anton,sam,gustav och kanske ollie till grönan :P sooooft <333
Har typ förälskat mig i en låt som heter teattre på himmelen och det är en dansk sångare ;) :) <3333333 ska gifta mig men den låten,lätt!! <33333<333<333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: