Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-06-01
10:03:31

FUCK OFF ;)

amanda kommer idag!! awesome <3 men just nu chillar jag i skolan och idag ska jag rida,vi har hoppning och jag hoppas att jag får ARAMIS!! älskar honom!! om vi rider barbacka blir jag så fucking lycklig!! men just nu håller jag på att bråka med en "vän" hon ger så jävla töntiga bitchblickar på lektionerna!! ska säga till amanda att hon ska snacka lite med henne ;) haha rätt åt henne asså!! men nu på lektionen ska jag ta och bitcha lite :P hahahah inte min grej men nu får det bli så.. nu börjar lektion hos mig här om en stund!! i går när jag chattade med Rasmus skrev han oki hela tiden och nu ska jag slå honom för att han gjorde det :) haha jag fråga va han skulle göra och han bah: skydda mig! hahahah  men nu måste jag går,vi ska ha bild tröööööööööööök aja hejdå puss :* <3<33<3<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: