Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-06-10
13:14:42

chill dag :)
heej asso idag är värsta chill dan!! igår var jag typ ute och hade kuuuuul hela kvällen <33 träffade ngn hemlig som jag trodde hade flyttat ifrån sthlm :D just nu skajpar jag med mathias och geekar på boyfriend :P men jag har en kompis som heter clara och tänkte överraska henne genom att länka hennes blogg klicka här,här eller hääääär
men har tyvärr ingen bild right now :(ni får ngr lite senare!! någon som vill skajpa med oss??

Kommentar:
#1: Sofie

hej hej renee ¨



om du vill kan jag hjälpa dig att få en schysst header du kan la suga lite på den karamellen



mejla [email protected]



om du vill ha en nya header

2012-06-10 @ 23:27:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: