Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-07-28
17:54:46

gissa vad...
en kille,en vanlig boi adda mig på facebook ! han började kalla mig underbar o grejer... han är 14 år heter axel och berätta att han läste min blogg o va kär i mig,omg shiit han är skit söt ju tänkte jag direkt!! haha så nu gillar jag honom o han gillar mig<33 skulle kunna tänka mig att bli tsm med han men måste bara lära känna han och så!! grejen är lite att han bor i jönköping men men... distansförhållande går alltid ;) men jag är ledsen för dålig updatering men har lixom haft fullt upp, i veckan har jag mest chillat på fryshuset/lovley days o det är jätte kul där :D man kan boxas,dansa,sjunga,baka,måla,skejta o yada yada! kmr en lite rolig grej sen så hang on,brb ska bara äta o lite grejer pusssss :****

Kommentar:

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg när du har tid. Tror inte att du kommer ångra dig ♥

2012-08-10 @ 14:41:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: