Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-07-01
16:57:00

killar VS cheyer grabbar VS brudar pojkar VS flickor

Är så sjukt förbannad att jag skriver ner detta efter att pratat med vänner & mina föräldrar. Diskuterat massa om detta och har så sjukt mycket åsikter om det. Här kommer dom. Vad är skillnaden mellan tjejer & killar? Finns det nån ens? Eller är det vi som sätter den själva?

Kollar FB, Instagram & såklart bloggar. Det slutar inte där…tidningar & även reklamer. SNYGGA, VRÅLSNYGGA tjejer lägger ut bilder i linnen, tröjjor med urringning & ibland sin nyinköpta bikini. Fine….Klart dom ska liksom. Tjejer är asså de snyggaste varelserna på denna jord. Långt hår/kort hår, smal eller kurvig…blond elle mörk. Vi är brudar & VI är snygga. Men det som är…VI FÅR INTE visa det. Ajja bajja. Ser man en bild på nån snygg brud med kanske lite…tuttar elle nåt..så VIPS är det elaka kommentarer om ajja bajja, billigt & så passar det inte att lägga ut. Det värsta är att kommentarerna på bilderna är från OSS TJEJER.

Vad är det vi ska passa oss ifrån då?

Att tjejer har eller kommer få bröst vet väl alla? Jag har vetat det sen ja va 4 elle nåt, så det är ingen överraskning att den snygga tjejen på kortet har bröst. Sen om dom är stora eller små whatevvah liksom. Snygg är hon & det tänker iallafall JAG tala om för henne.

Men om nu en kille skulle göra samma sak, lägga ut en bild på sig själv i bar överkropp…typ snygg kille med schysst kropp.

DÅÅÅÅÅ är det bara, bra jobbat grabben, tjejerna överröser han med…WOW snygging, ser bra ut och yada yada.

VAD är skillnaden, serri?

Vi lever på 2012. Tjejer & killar skall lyfta fram varann. Vad är det VI tjejer ska akta oss ifrån? INte är det killarna iallafall. Snarare bitchigare tjejer som inte tål att se en annan tjej. OM jag ser en tjej i bikini tänker jag, GOOD looking – SOMMAREN e på väg!! Inte 17 tänker jag…åhhh fyyy, ajja bajja, detta passar sig inte här & gå & ta på dig flicka lilla. Seriöst….respekt till dom killarna som vågar gilla tjejers snygga bilder & leave it like that liksom. INte behöve kommentera…..heto, het, snygg & yada yada. Vi är tjejer…vi skall INTE bli bedömda i temperatur. Respekt till tjejer som kan GILLA andra snygga brudar liksom, utan att behöva växa & bli en 67 årig kärring för att känna sig mer duktiga själva.

NEPP. Lyft fram alla. VI är MINST lika bra som killarna.

Kan verkligen INTE se skillnaden. Skall det vara bikini förbud fram till man är 18. Eller är det bara så att killar skall få vis upp sig från dom är 5 år…elle whut? Seriöst tycker alla borde tänka igenom detta noga. Har man problem med andra, ligger nog de största problemet hos sig själv.

MASSA kommentater på detta nu……hoppas jag på. Mina starka åsikter….this is what i do.

 


Kommentar:
#1: Ia <3

Good thinking saltis <3 / Julia <2 zingo

2012-08-26 @ 13:41:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: