Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-07-01
13:59:23

jag??? förebild?? hur blev de så`??

Jag, en förebild? Hur 17 blev det så. Jag hade ju själv en massa förebilder ju? Har fortfarande…sen är JAG en förebild. Yngre  tjejer vill bli som mig. Träffa mig & prata med mig. Det är stort. Då tänker jag…vad är det med mig som är så spännande & som gör att jag får andra att vilja lixom bli som mig? Jag känner mig ibland som den svagaste av alla. Ensammast av alla…seriöst. Kanske är det de att jag VÅGAR vara annorlunda. Jag VÅGAR stå upp för min kärlek. Jag vågar säga…shiit, jag har blitt dumpad & är så j*vla ledsen för det. Det gör ont, sjukt j*vla ont asså. Kanske är det de att jag VÅGAR säga ifrån mot andra som behandlar en illa. Jag VÅGAR. Även om jag själv stå kvar…så VÅGADE jag. Att jag vågade sätta mig & skriva ansökan till *host mitt jobb *host & bli utvald HELA vägen. JAg vågar låte er få ta del av mina känslor & jag skäms inte för det, ett DUGG. Ni får läsa min dagbok HÄR, helt öppet. I give it to ya.).

Vart skall det ta slut?

Är jag världens lyckligaste? Det borde jag vara?

Jag är världens VANLIGASTE, tro mig. Bryr mig liiite för mycket om alla andra, att jag fäller snubbelben på mej själv & slår mig fett hårt asså. Jag är kär i fel person….hands up. Jag är världens mest vanliga chey, det som skiljer mig från dig är att jag gett DIG & ER nyckeln till min dagbok.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: