Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-07-03
23:22:52

heii<3
heii sry för dåligt bloggande men vart feta upptagen med typ ett rykte som går om mig o en vän va ledsen o sjukt mkt!! haha seriöst,ska jag fortsätta blogga elr?? verkar helt dött ju. dålig statistik o 0 kommentarer typ... drar till karlshem om 3 dagar,ska bli feeeeeeeeeeeeeeeeeeett kul!!<33 va och köpte justins album belive idag :D bäst ju<3 sen har ju vi belibers till vår stora lycka fått reda på att justin kommer hit,hiiiit till chillinani sverige på turne,gissa vem som SKA ha biljetter?? haha min bby<3 btw så är det någon som hackat nellies mail så får ni taskiga kommentarer är det inte från henne :) men nu sitter jag o messar med matte o ska typ tvätta bort lite smink,puss:*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: