Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-12-10
22:02:00

Varför?
varför plågar jag mig själv?
Varför kollar jag?
Varför gör jag så?
Jag blir ju bara ledsen!
Varför fattar jag inte?
Varför saknar jag?
Varför skriver jag?
Varför svarar du inte?
Varför?
Varför är ni tillsammans?
Varför är vi inte vänner?
Varför allt hat?
Varför alla tårar?
Varför allt bråk?
Varför alla skrik?
Varför inte du och jag?
Varför du och hon?
Varför alla blickar?
Varför allt prat?
Varför vi?
Varför du?
Varför jag?
Varför hon?
Varför NI?
Varför ful?
Varför vackrast?
Varför snyggast?
Varför?
 
Jo för att jag älskar dig! Du är som en del av mig, det går över! Jag vet det!! Men det har hållt på i 6 månader.
 
HJÄLP :/
 
Kan inte släppa tanken på att du och jag en dag kanske är back together! Missu <3
 
Jag va nog rätt dum ändå. Som trodde att vi skulle hålla ihop. Att du och jag skulle vara forever. Det är klart att du bara tog det på skoj. Fast det gjorde inte jag! Aldrig känt så här för nån!! Inser nu att det ALLTID blir så här! Nu orkar jag inte med killar längre! Mitt nyårslöfte får bli att vara SINGEL hela 2013! PUNKT SLUT.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: