Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-12-07
09:18:00

skit!
JAG ORKAR INTE MER!

Kan alla bara sluta köra med mig? Jag blir skit arg!!! Ni ska inte komma och tro att ni äger mig! SPACE. Det är vad jag behöver mycket av. Hatar när folk kommer och säger åt mig vad jag ska göra.

SNÄLLA jag ber, bara sluta att snacka ren BULLSHIT!! Det är fan as jobbigt. Bara man sätter på sig jackan får man en bitchblick!! Ärligt? Är det så ni vill ha det?!?! Jag är skit arg. Jag är inte sur eller irriterad. Jag är ARG!!

Det här kommer bli bla bla men mina känslor kan inte bestämma sig, så jobbigt! Känner inte igen min själv. Jag är ...RÄDD. DET är jag. Jag är RÄDD att bli dömd. jag är RÄDD att sticka ut. Jag är RÄDD att visa mina fkn känslor.

SERIÖST SALTIS! Jag BOR här. Ska jag gå runt och va rädd hela tiden?!?

NEJ. NEVVAH.

Fyfan. Jag vill spy på solsidan, hela saltis!! Man sitter och dömer varran genom sin jävla lur och dator.
Cheyer och killar på 12-13 bast börjar röka. Man playar runt och tänker inte ett skit på om man sårar någon.
Man ba kör! Jag tänker sluta gå på jävla grupptryck.

Visst jag har förlorat min bästis på resan. Jag vill INTE ha en bästis som ljuger om allt. Jag vill ha äkta vänner.
Jag mår BRA! Jag hatar när alla frågar hur jag mår HELA FKN TIDEN.

HANDS UP!


Jag har vart där. Man tycker att det är så coolt. Man tänder på ciggen för första gången. ÖHH??? Vafan tänkte jag med? Assa detta är deepshit. Har fan haft ilskan inom mig länge nog. Men herregud! Folk är så jävla störda här i saltis. Sitter och drygar upp på kik. Vad gör dem irl? DRAR. De drar från problemet. Har ni hört talas om

FACE THE PROBLEM?

Våga ta tag i det du har ställt till med. tro på dig själv. Skit it om du går helt jvla forever alone på skolan. Det betyder att ingen, NO ONE. Har vart stark nog att inte gå efter grupptryck.

Alla i min klass tex. De sitter på bibblan? Det är så sjukt tråkigt!! Nästa gång tackar jag helst nej. Jag har aldrig velat vara där ens?

Jag ska tro på mig själv lite mer. Jag tror att jag kommer komma långt på det. Syrran kommer i helgen. Ska bli jätte kul. Hon hänger med mig till skolan idag. NAAJS! Sen svarar jag på frågestunden. Ska rida idag, hoppning. Marco. KUL! Nu tänkte jag njuta lite av min spanska lektion hahahaha NEJ men ändå hejdå <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: