Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-12-03
20:29:00

sätt rubriken efter inlägget.
Ibland sätter jag in min rubrik efter att jag har skrivit ett inlägg. Jag kan inte veta vad hela inlägget ska handla om innan jag har skrivit det, right? Man kan alltid ändra något. Sätta in en annan bild eller skriva om helt andra saker än vad som finns i mitt huvud. Jag kan bestämma EXAKT vad jag vill skriva om! What evvah om det handlar om känslor eller ridpasset jag just red. Kan man göra så här med något annat?
 
Ja! Det kan man!
 
Man bestämmer helt själv över livet. Det bli inte bara. I livet måste det hända saker, det är vi som gör så att livet blir roligt. Livet blir vad vi gör de till! INGEN kan bestämma över dig och dina beslut i livet.
 
Men assa jag ska ge er ett exempel. Om du skulle dö nästa vecka. Då hade du en vecka på dig att leva... Vem vill du bli mind som? Vill du att folk ska minnas dig som den bitchiga cheyen du är nu? Eller vill du att folk ska minnas dig som personen som alltid log och var glad
 
Det vill jag, det är MIN åsikt.
 
Det här är precis som att sätta rubriken efter inlägget. Man blir ihågkommen som man lever.
 
Jag har blivit körd med och för min del är det slut med det. Tjejen jag har vart bästis med, vi bråkar nu. Pratat med henne om det här... Andra finns, världen finns och jag tänker leva till 100 % med killar och vänner. Börjat prata med H igen så känner mig väldigt glad. STAY STRONG <3
 
/// RENEE <333
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: