Fuck perfection. Im a unicorn ;)

2012-12-11
20:21:00

klassfest imon da!
Tvingad att gå dit ;) haha det blir typ alltid lika tråkigt :P Men men jag och bästa Anna får ha vår egna lilla forever alone fest brevid alla andra hahah. Jag ska hålla mig borta från killarna ;) That`s it. Boys ställer till problem till 1000.
Imon ska vi typ ha chilldag i skolan. Jag vill typ gå och lägga mig men kl e bara 8 hah :P
 
Sitter och kollar på  lite bilder från förra året. HERREGUD! Jag har verkligen förändrats. Nu tror jag att många som inte känner mig kan uppfatta mig som skrikig,glad,utåtriktad och rätt galen. För ett år sen va de ajja bajja med det. Skulle aldrig sätta på mig ett par shorts på en klassfest. För det ska jag ha imon! Fixar mig hos Anna så vi kanske kan videoblogga lite ;) kommer ni ihåg fjortisarna på stan? 
 
Tänkte skriva av mig lite sen, känslorna huller om buller i ett inlägg. En av mina boys (kompis) sa en skit bra grej idag. Tror inte han fatta att jag tog åt mig men skitsamma. Han sa en grej "du leker att du har ett svårt liv" Mitt liv är inte svårt, bara jävligt kompliserat. Skriver tills jag tycker att jag skrivit klart!! Börjar idag då. Kommer upp lite länkar och bilder så kommer inlägget upp imon!! KRAM // renee <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: